Sıkça Sorulan Sorular

 

Siparişler Hakkında

1. Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim? 

Cliff.com.tr adresinde yer alan tüm ürünleri aynı gün kargo altyapımızla sunmaktayız. Aşağıdaki bağlantıyı kullanarak detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Aynı Gün Kargo

Siparişinizin kargo takip numarası, akşam saat 19:00 civarında kullanıcı panelinizde ve mail yoluyla sizinle paylaşılacaktır. 

2. Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi, ne yapmalıyım?

Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda kargo firması personeline tutanak tutturmanızı rica ederiz. Eğer pakette herhangi bir hasar yok ve ürünlerde hata var ise, durumu telafi etmemiz adına lütfen bize ulaşınız. Ürünleri iade etmek isterseniz, Cliff.com.tr’de hesabınıza giriş yaptıktan sonra aşağıdaki bağlantıda yer alan süreci uygulayarak ürünleri iade edebilirsiniz.

İade Süreci ve Koşulları

3. Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

Yurtiçi Kargo, anlaşmalı kargo şirketimizdir.

4. Kargo ücreti ne kadardır?

Cliff.com.tr adresimizden gerçekleşen 150 TL altı bedele sahip siparişlerde, kargo ücreti sabit şekilde 10 TL’dir. 150 TL ve üzerinde yapacağınız alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. Kapıda nakit ödeme hizmet bedeli tüm siparişler için +10 TL’dir.

5. Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam/kağıt bırakıp gittilerse ne olur?

Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

6. Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim? 

Siparişiniz kargoya verildiği saate kadar adres değişikliği yapabilirsiniz.  Adres değişikliği talebinizi 0312 211 03 66 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak iletmeniz gerekmektedir. 

 

Üyelik İşlemleri Hakkında

1. Cliff.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?

Cliff.com.tr'ye ücretsiz ve kısa süre içinde üye olabilirsiniz. Üye olarak her siparişinizde Para-Puan toplayabilir ve sonraki siparişlerinizde kullanabilirsiniz. Üye Ol butonuna tıkladığınızda üyelik sayfası açılacaktır. İlgili alanları eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

2. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, sağ üst köşede giriş yaptığınız alana tıklayıp ekran üzerindeki ‘Şifremi Unuttum’ bağlantısına tıklayınız. Açılan ekranda üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinizi yazıp ‘Gönder’ butonuna basarak mevcut mail hesabınıza gelen mail ile şifrenizi değiştiriniz.

3. Adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapmalıyım?

Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. Hesabınıza giriş yaptıktan sonra Hesabım>Hesap Ayarlarım>Adres Defterim sayfasında yeni adres ekleyebilir ya da mevcut adresinizi değiştirebilirsiniz.

4. Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?

Cliff.com.tr adresimizde şuan için sadece Türkiye sınırları içerisinde hizmet vermekteyiz. Kendi üretimimiz olan Cliff Gear marka ürünleri toptan olarak yurt dışında da pazarlamaktayız. Konuyla ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Ödeme Seçenekleri Hakkında

1. Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi kartı, banka (debit kartı), havale ve kapıda nakit ödeme seçeneklerinden birisini kullanarak sipariş oluşturabilirsiniz.

2. İnternet sitenizde kredi kartı ile ödeme yapmak güvenli mi?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ve ATM kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken banka tarafından kullanılır ve bize herhangi bir bilgi verilmez. Web sitemiz Ticimax ve Iyzico ödeme altyapısına sahiptir.

3. Hangi Bankanın Kredi Kartları ile Ödeme Yapabilirim?

Web sitemizde, Iyzico ödeme sistemi sayesinde tüm bankalara air kartlarla peşin ya da taksitli ödeme yapabilirsiniz.

4. Ödeme Ekranında Hata Alıyorum, Ne Yapmalıyım?

*Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol etmelisiniz,

* Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olmalısınız, 

*Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olmalısınız,

*Kartınızın kullanıma açık olduğundan emin olmalısınız, 

Bu durumlar dışında hata almaya devam ediyorsanız; 0312 211 03 66 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak veya aldığınız hatayla alakalı bankanızla görüşme yaparak konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

5. Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Yapabilirsiniz. Kapıda ödeme işlemleri için kargo firmasının bizden alacağı hizmet bedeline istinaden belirlenen ücret, kargo ücretinden ayrı olarak siparişinize otomatik olarak eklenecektir.

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR